Actividades

Friday, May 25, 2007

PSOE, PP E BNG ESPECULADORES!!!











Hoje as precárias madrugamos para realiçar mais umha acçom. No meio da terrível treboada eleitoralista que estos dias nos invade quigemos deixar a nossa mensagem. O tema "eleito" foi a especulaçom urbanística e o direito à vivenda, tema fundamental nas políticas municipais para todos os partidos e a principal causa pola qual gastam essas millhonárias cifras de quartos em publicidade e promesas. Milhons para poder ser umhas e nom outras as que gestionem mais e mais milhons dos que poder tirar talhadas para os seus petos.

Cada 4 anos é sempre o mesmo, centos de promesas durante 15 dias e 4 anos de políticas urbanísticas elitistas e especuladoras ao serviço do empresariado, construtoras e imobiliárias, verdadeiras gerentes das cámaras municipais. E para a maioria da gente que é precária como nós pisos de luxo, preços de aluguer desorbitados, campos de golfe (bando), novos super-hoteis, torres de vinte pisos (cruzeiro corunha), novos centro comerciais (cancelas), expropiaçons, abandono de bairros populares, repressom ante as ocupaçons (Casa Encantada, Rua Olvido, CSA Aeito,...), mais circuvalaçons, duas autovias e umha cidade da cultura. Em definitiva o que nos oferecem os partidos políticos é mais miséria e precariedade, seja qual for a sua cor.

Pois bem, elegemos 10 edifícios abandonados e figemos outras tantas faixas de 4 metros para pendurar e assim lembrar à gente todas estas cousas. Como sempre nom tardarom em aparecer os uniformados identificando aos dous grupos de precárias, mas ao final logramos pendurar 8 faixas. Cá vam algumhas fotos. Passáde-vos a ver se todavia fica algumha!


Praça de Abastos,
Praça Universidade fronte a História, Rua Olvido, mais umha nos Pexigos, Sam Pedro 64, fronte o pub A velas vir fazendo esquina, também no edifício que há agora acima da antiga Casa Encantada.

BUGALHO, REGO E CONDE ROA ESPECULADORES!!!

CONTRA A ESPECULAÇOM, OCUPAÇOM!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home