Actividades

Friday, May 04, 2007

COMUNICADO DA ASSEMBLEIA RESPEITO DA CARTA ENVIADA POR SANCHEZ BUGALHO


Reunid@s em Assembleia e tras analisar a carta enviada polo Concelho de Compostela, para advertir da nossa existência, e que TODAVIA continua chegando as nossas casas, @s precári@s queremos manifestar:


1.- Contra o que quer fazer pensar o Concelho nós nom somos @s autoras dessa carta, nós temos o nosso logo e assinatura própria e as utilizamos quando queremos dirigir-nos @s vizinh@s de Compostela. Essa carta leva o logo do Concelho e a assinatura do alcalde Xosé A. Sanchez Bugalho, logo nom cremos que exista dúvida algumha sobre a autoria.


2.- Denunciamos o intento de criminalizaçom da Assembleia e o chamamento, aos e às vizinhas, ao boicote das nossas actividads e propaganda que se fai desde a carta, tratado-nos de "grupusculo" de radicais e "inimig@s do progreso inspirad@s por teses anti-sociais e tendelcialmente violentas". Isto, só é explicável polas presons ao Concelho, do empresariado da cidade ao ter conhezimento das nossas actividades de denuncia e conscienciaçom.


3.- Denunciamos também, nesse arrebato conservador e empresarial que exibe o "nosso" alcalde, a louvança doente ao sector serviços e turístico da cidade como motor económico (um dos sectores responsáveis -que nom o único- pola exploraçom e precariedade dos e das trabalhadoras)da nossa comarca. Com frases tam ilustres para um alcalde como som: "a capital da Galiza inza-se de restaurantes de alto standing, hoteis de 5 estrelas, parques e jardins, aparcamentos amplíssimos e vias de comunicaçom que perforam a comarca" ou "agardemos que a nossa cidade continue a ser conhecida pola excelente gastronomia, o cosmopolitismo, as urbanizaçons, as obras permanentes, os preços deorbitados da vivenda e o emprego precário e inestável".

Também essa análise segundo a qual para alcançar "as mais altas quotas de modernidade social e económica" é necessário que existam pessoas sem contrato, com contratos temporais, horas extra nom pagas ou gente no desemprego; ou expresado por bugalho: "parte da populaçom deve remangar-se, sudar a camisola e partir o lombo em condiçons bem duras a custa do benestar de outr@s". Como é possível que um alcalde exprima-se em público melhor e de forma mais directa que qualquer grande magnate da ultradireita.

4.- Por último há que fazer alussom à ineptidom e descoordinaçom do Conselho de Governo da cidade que por um lado decide escrever umha carta e envia-la , depois negar a sua autoria e sair na prensa e por outro lado continuar enviando a mesma carta como se nada. As vezes é impossível imaginar a terrível imcompetência destas pessoas as que lhes estamos a pagar entre tod@s uns soldos que te cagas; a maiores, claro, dos verdadeiros soldos que recevem das próprias promotoras ou construtoras.


5.- Só fica dizer que por muitas cartas que envie Sanchez Bugalho nós continuaremos trabalhando na denuncia do empresariado explorador da nossa comarca, e como nom, "desafiando este benestar que labramos entre tod@s".


Podedes ver a notícia do jornal El gorreo callego neste linke:(
http://www.elcorreogallego.es/index.php?idMenu=3&idNoticia=130783)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home