Actividades

Friday, March 30, 2007

ACTO DE INVESTIDURA DE BUGALHO


Achegam-se as eleiçons e já começa a pre-campanha eleitoral. O nosso alcalde e o seu putrido partido, o PSOE, tinham onte dia 29, no Hotel Araguaney, o acto de apresentaçom da sua candidatura. @s


Umhas horas depois do acto contra Inditex umhas quantas precárias nos concentravamos nas imediaçons do hotel para um novo acto. O que se nos ocorreu foi fazer muitas cópias das famosas cartas que Bugalho enviou as vizinhas e vizinhos de Compostela advertindo da peligrosidade da Assembleia de Precári@s, e que, posteriormente desmentiu no jornal El Correo Gallego, afirmando que eram falsas.


Passadas as oito estavamos repartindo cartas a gente que passava pola rua e tamém a todas essas pessoas engaravatadas, trajeadas e pomposas que assistiam a estos actuaçons teatrais como som os mitines eleitorais. Um amplo elenco de "ciudadanos de bien", desde vicerreitores/as e professores/as universitárias, politiqueir@s profissionais do PSOE, directores de jornais, seguro que tamém algum alto cargo das "Fuerzas e Cuerpos de Seguridad del Estado" e como nom boa parte do empresariado compostelano, contructores, hoteleiros, ... que nom fam mais que apoiar aos seus títeres para que siguam defendendo os seus intereses em detrimento dos intereses da maioria da gente. Em fim, umha horda de lame-cús, cámbia-chaquetas, trepas emprendores/as, exploradores /as e manipuladoras/es que iam ver como o nosso "Camarada Nitro" propunha-se para alcalde mais umha vez.


As reacçons forom variadas, e nom faltarom os elementos que irritados e nervosos tentárom que nom repartissemos mais cartas.


O PSOE O BNG E O PP CONDENAM À PRECARIEDADE À MOCIDADE!!!

BASTA DE PRECARIEDADE EM COMPOSTELA!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home