Actividades

Friday, March 30, 2007

MAIS ACÇONS CONTRA INDITEX


Mais um acto da Assembleia de Precári@s contra a omnipresente Inditex. Como na última ocasiom prometeramos voltar. Cumprimos a nossa promesa, e voltamos!!!

Desta vez o acto consistia em fazer um pouco de ruido para denunciar por enésima vez a terrível situaçom que se vive nas fábricas se Inditex por todo o mundo. Com um megafone e a careta posta, pugemo-nos a berrar e a repartir panfletos na tenda Bershka da Praça Roxa dentro e fora do local. Depois figemos o mesmo em Stradivarius repartindo e berrando polo caminho, e por último, fomos a tenda Zara da Praça da Galiza. Neste momento chegarom os "Nacionais", como na outra vez (embora mais tranquilos), para salva-guardar o "livre", sagrado e suculento intercámbio comercial das grandes multinacionais e proteger os seus intereses económicos. Berramos um bocado mais e nos dissolvemos entre a multitude.

ROUPA INDITEX, CÁRCERE DE CORPOS!!!
AMÁNCIO ORTEGA, TERRORISTA LABORAL!!!
AS MULHERES, NOM SOMOS OBJECTOS!!!
INDITEX SE LUCRA, CO TRABALHO INFANTIL!!!
A TALHA 34, PARA AMÁNCIO ORTEGA!!!
60.000 MULHERES, ESCRAVAS DE INDITEX!!!
ESCRAVIZADPORES NO "3º MUNDO", TRABALHO EM PRECÁRIO NO "1º MUNDO!!!
CANHA, CANHA, CANHA, CONTRA INDITEX!!!




inditex = precariedade laboral, exploraçom da mulher, sexismo, anorexia,...
Zara, Stradivarius, Oysho, Pull & Bear, Bherska, Massimo Dutti, Kiddy’s,... Estas empresas formam o grupo INDITEX. Amáncio Ortega, dono de este império converteu-se no home mais rico do estado espanhol e 8º do mundo.

A roupa é cosida por mais de 60.000 mulheres com jornadas laborais de 12H, salários de menos de 200€/mês. Condiçons de trabalho lamentáveis: trabalham em naves sem luz natural, mal ventiladas,nom podem erguer-se do lugar de trabalho nem para mejar e se ficam prenhadas perdem o seu posto. Isto passa nom só em Arteijo (Galiza), mas tamém em Marrocos, China, India,... Tamém trabalhan nenas de 8 a 14 anos como escravas para Inditex. INDITEX utiliça o modelo de beleza femenino, reforçando e criando a falsa necessidade imposta pola sociedade de conseguir um "corpo bonito". Fabrica roupa de talhas que nom som reais para a grande maioria da gente.

Fam-nos sentir mal com nós mesmas e luitar por alcançar um físico idealizado. Estas grandes multinacionais da moda e o lucro som responsáveis polo aumento da anorexia, da bulimia,… etc. Som conhecidos os critérios de contrataçom e de publicidade sexistas, utiliçando a image da mulher com se for um objecto.


Nom lhes dés mais quartos!

Nom compres nas suas tendas, se tal rouba!

Fai-lhes boicote, sabota-os!!!
Temos que rematar já com a exploraçom do império INDITEX e o seu dono Amáncio Ortega.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home