Actividades

Friday, May 04, 2007

"SANTAPRECÁRIA EXPRESS" ATÉ VIGO





Este primeiro de Maio Assembleia de Precári@s decidimos aceitar o convite feito polas compis de Precárias en Loita de Vigo, que com muita fé, organizarom umha mani-processom com a nossa Senhora Protectora: Santa Precária. E assi foi como marchamos polas ruas de Vigo, mas nom umha processom qualquera como as que nos tenhem acostumadas alguns. A nossa Senhora sabe abrir-nos os olhos bem para que podamos perceber que esta data nom deve ser um dia de desfile, reclamaçom e foto, mais bem deve ser de luita e acçom contra todas as formas que o Capital tem polas nossas ruas.

Mas dias antes olhando para os nossos petos decatamo-nos de que nom havia quartos para deslocar-nos até Vigo, assi que em coordinaçom com as companheiras da Corunha decidimos ocupar o comboio da linha Corunha-Vigo. O “SantaPrecária Express” tinha com objectivo levar-nos até a mani e nom pagar um peso. Também aproveitamos para denunciar o transporte privado e individualista e o estado do transporte público que aliás de deficiente e caro é mortal.

Mas a principal mensagem que queriamos transmitir é que Capitalismo consumista de hoje nom só nos obriga a trabalhar em precário, se nom que precariza a totalidade das nossas vidas. As precárias nom devemos esperar a que nos concedam o que é nosso e nos tenhem roubado, devemos toma-lo desobedecendo.

Se tes um curro precário e estas explorada polo chefe, ou se lucram com a tuas necessidades básicas, se especulam com o direito à vivenda, se nom há lugares autónomos para fazer trabalho socio-politico, se privatizam a rua e os lugares públicos, se privatizam e elitizam o transporte, ou convirtem o teu lezer em consumo irracional, se destruem o meio ambiente ou partem a tua parróquia com campos de golfe, chalets e AVE,... o que temos que fazer ás precarias é organizar-nos e dar-lhes canha ao patrom, expropiar o necessário nas superficies comerciais, ocupar para viver, tomar e fazer das ruas o nosso ponto de acçom, nom pagar por viajar, divertir-se de maneira nom consumista, boicotar os campos de golfe, portos desportivos... todo isto, como nom, com a devida ajuda espiritual da nossa Santissima.

Ai vai o panfleto do “SantaPrecária Express”.


Todos os dias som o Primeiro de Maio!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home